Puhka, nagu sulle meeldib!
Osta Felixi ketšupit ning võid võita 5000 € ja palju lisaauhindu! Lisaauhindade võidust saad kohe teada!
Kampaania periood: 01.05 – 30.06.2025.
TÄHELEPANU! Hoia koodiga etikett kindlasti alles kuni kampaania lõpuni, kui soovid osaleda peaahinna loosis.
Vingete auhindade võitmiseks ei ole sul vaja midagi väga keerulist teha. Osta Felixi 1kg erietiketiga tomatiketšupit ja registreeri etiketil peidus olev unikaalne kood.
Peaauhinnaks 5000 € puhtalt kätte ja palju lisaauhindu, milleks on: 3 x matkagrilli, 25 x seljakotti Felixi toodetega, 5 x matkagrilli tarvikute komplekti.
Peaauhind loositakse kõikide koodi sisestajate vahel välja kolme tööpäeva jooksul alates 01.07.2025. Loosimises osalevad kõik, kes on sisestanud oma unikaalse koodi ja kontaktandmed.
Tutvu kampaania reeglitega.
Vaheloosimiste auhinnad
Kampaania “Felixi jaanikampaania” reeglid
Kampaania “Felix jaanikampaania” (edaspidi kampaania) läbiviimise tingimused on kehtestatud Orkla Eesti AS (edaspidi korraldaja) poolt käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.
Kampaania üldandmed
1. Kampaania korraldab Orkla Eesti AS, Põrguvälja tee 6 Lehmja küla Rae vald 75306 Harjumaa, registrikood 11267031, e-post kampaania@orkla.ee.
2. Kampaania viiakse läbi Eesti Vabariigi territooriumil.
3. Kampaania periood: 01.05.-30.06.2025
4. Kampaania võidufond: 8000€
5. Kampaanias osalevad järgmised tooted: Felix Tomatiketšup 1kg, EAN 4740029600749
Kampaanias osalemine
6. Kampaanias osalemiseks tuleb osta erietiketiga Felix Tomatiketšup 1kg ja sisestada etiketi sees olev unikaalne kood koos oma andmetega kampaanialehel www.felix.ee/jaanid
7. Unikaalse koodi registreerimisega kampaanialehel avaldab kampaanias osaleja soovi kampaanias osaleda ja kinnitab kampaania reeglitest kinnipidamist ning esitab nõutud isikuandmed.
8. Igat unikaalset koodi saab kampaanias registreerida vaid ühe korra.
9. Kampaania peaauhinna loosimises osalevad kõik kampaanias registreeritud unikaalsed koodid.
10. Toote erietikett tuleb kampaania perioodil alles hoida ja võidu korral saata korraldajale pilt etiketist ja unikaalsest koodist.
11. Kampaanias ei tohi osaleda kampaania korraldaja töötajad ja tema perekonnaliikmed.
Auhind ja auhinna jagamise tingimused
12. Kampaania peaauhinnaks on 5000€ ja auhindadeks on: 3 x matkagrill, ühe grilli väärtus 150€; 25 x matkakotti Felixi toodetega, ühe koti väärtus 60€; 5 x grillitarvikute kohver, ühe kohvri väärtus 50€
13. Kampaania võitjad valitakse välja juhusliku loosimise teel kõigi nõuetekohaselt unikaalse koodi registreerinute hulgast.
14. Lisaauhindade loosimised toimuvad kogu kampaania vältel loosi alusel. Peaauhinna loosimine toimub 3 tööpäeva jooksul peale kampaania lõppu.
15. Auhindade võitjatega võetakse ühendust e-kirja teel hiljemalt loosimisele järgneva 6 tööpäeva jooksul ning lepitakse kokku auhindade kätte saamise aeg ja koht.
16. Võitja eesnimi ning telefoninumbri kolm viimast numbrit avaldatakse kampaanialehel www.felix.ee/jaanid
17. Peaauhinna võidu vormistamiseks täidab auhinna võitja ankeedi, kuhu paneb kirja eesnime, perekonnanime, telefoninumbri, arveldusarvenumbri ning kinnitab digiallkirjaga andmete õigsust. Täidetud ankeet tuleb saata kampaania e-posti aadressile kampaania@orkla.ee pealkirjaga “Felix jaanikampaania”.
18. Auhindade kättesaamiseks tuleb korraldajale saata pilt erietiketist ja unikaalsest koodist, mis asub etiketi sees.
19. Kampaania peaauhinda ei maksta välja sularahas, võidusumma kantakse 30 tööpäeva jooksul peale võidu registreerimist võitja poolt esitatud arveldusarvele.
20. Ühtegi kampaania mitterahalist auhinda ei vahetata ümber rahaks ega asendata mõne muu esemega. Auhinna kättesaamisega seotud kulutusi võitjale ei kompenseerita.
21. Kampaania peaauhinna võidu vormistamise viimane kuupäev on 31.07.2025, pärast seda kuupäeva loetakse võitja peaauhinnast loobunuks ja kampaania korraldajal ei ole kohustust peaauhinda väljastada.
22. Korraldaja ei vastuta osalejate auhindade loosimisest või auhindade kätteandmisest kõrvalejäämise eest, kui kampaanias osaleja on eiranud kampaania reegleid, esitanud korraldajale enda isiku kohta puudulikke andmeid või kui korraldajal ei õnnestu auhinna võitjaga kontakti saada 7 tööpäeva jooksul või auhinda üle anda eelnevalt kokku lepitud ajal ja kohas.
23. Kampaania korraldaja võtab endale vastutuse kõigi võitudega seotud seadusjärgsete maksude tasumise eest.
Vaidluste lahendamine ja lisainformatsiooni saamine
24. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
25. Kõik kampaaniaga seotud pretensioonid tuleb esitada kirjalikult korraldajale, kirjutades aadressile Orkla Eesti AS, Põrguvälja tee 6 Lehmja küla Rae vald 75306 Harjumaa, või e-posti aadressile kampaania@orkla.ee märksõnaga „Felix jaanikampaania“. Korraldaja vastab pretensiooni esitajale kirjalikult 15 tööpäeva jooksul pretensiooni kättesaamise kuupäevast.
26. Kui korraldaja ei vasta tarbija kaebusele 15 päeva jooksul või keeldub kaebust rahuldamast või kui korraldaja ei jõua kaebuse esitajaga lahenduse osas kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda vaidluse lahendamiseks tarbijavaidluste komisjoni (https://komisjon.ee/) või esitada kaebus Euroopa Komisjoni vaidluste lahendamise veebiplatvormil (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). 27. Kampaania kohta saab lisainfot kampaania kodulehelt www.felix.ee/jaanid või e-posti aadressil kampaania@orkla.ee. Kirjadele vastatakse 7 tööpäeva jooksul alates kirja kättesaamise kuupäevast.
Kampaania ühepoolne lõpetamine
28. Kampaania korraldajal on õigus kampaania ühepoolselt lõpetada, kui ilmnevad kampaaniareeglite olulised rikkumised või kuritarvitamised. Samuti on kampaania korraldajal õigus vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel kampaania ühepoolselt lõpetada. Kampaania korraldaja teavitab sellest viivitamatult massimeedia vahendusel.
Isikuandmete töötlemine
29. Korraldaja töötleb kampaanias osaleja isikandmeid vastavalt Orkla Eesti AS isikuandmete töötlemise üldpõhimõtetele (loe lähemalt siit: https://www.orkla.com/legal/ee/ ).
30. Kampaania käigus töötleb korraldaja järgnevaid osaleja isikuandmeid:
· ees- ja perekonnanimi;
· kontaktandmed (telefoni nr ja e-posti aadress);
· arveldusarvenumber.
31. Kampaania raames enda isikuandmete edastamisega korraldajale, annab osaleja korraldajale nõusoleku töödelda tema isikuandmeid kampaanias osalemise eesmärgil (s.o kampaania läbiviimine, võitja väljaselgitamine, võitja välja kuulutamine, kampaania auhinna kohale toimetamine ning kampaaniaga seotud informatsiooni edastamine).
32. Võitjate nimed avaldatakse võitjate nõusolekul kampaanialehel.
33. Kampaanias osaleja isikuandmeid säilitatakse 3 kuud alates kampaania võitja väljaselgitamisest.
Eestis tarbitakse aastas ligi kaks miljonit kilogrammi ketšupit, millest suurim osa süüakse ära just grillihooajal. Just sel perioodi on aastast-aastasse toimunud ka Felixi jaaniketšupi suur tarbijamäng lõbusa tomatipoisiga ja loositakse välja vingeid auhindu!
Sellel aastal tähistab Felixi jaanikampaania 20. juubelit!