Vaata millised näevad välja tarbijate disainitud Felixi ketšupietiketid!

Felixi poolt algatatud joonistuskonkursi raames võistlesid andekad tarbijad Felixi ketšupile uute etikettide kujundamises. Kokku laekus üle 13 tuhande võistlustöö millest valiti kolm võitjat: Alar Kriisa Tartust, Raili Mikko Jõgevalt ning Anastassia Tokmantseva Narvast. 
Tarbijate disainitud erisiltidega Felix 1kg ketšupid on just nüüd jõudnud poodidesse.

Tartu ansambli Cathouse Radio solist ja suupillimängija Alar Kriisa töötab reklaamifirmas kujundajana. “Konkursi lingi saatis mulle tuttav. Esialgu muigasin ja panin veebilehe kinni, kuid mingil hetkel avasin selle uuesti ja üritasin etteantud programmis midagi joonistada. Lõpuks sain valmis vist rohkem kui 20 erinevat kujundust,” rääkis Alar Kriisa konkursis osalemisest.

Võidutöö tuli tal aga vaadates üle õla, kus istus üks valge, täpilise ninaga kass Sander, kellest saabki nüüd Felixi ketšupipudeli kaanenägu. “Arvatavasti muigan, kui näen poodides seda pilti ning olen kindel, et ma pole ainuke, kes seda teeb,” ütles Alar ja lisas, et Sanderi nimelise kassi jaoks on säärane avalikkuse tähelepanu täiesti harjumuspärane – nimelt tänu kassi perenaisele on Sanderist juba saanud omamoodi Facebooki staar.

Teine võitja, Venemaal sündinud ja Eestisse elama kolinud narvalanna Anastassija Tokmantseva rääkis, et Felixi konkurss lülitas uuesti sisse neiu loovuse. “Kunst on alati mu tuju tõstnud ja näen seda kõikjal, isegi poes süüa ostes – leian end tihti vaatlemas ja võrdlemas erinevate toodete disaine. Nii märkasin ka Felixi joonistusvõistlust, millest tahtsin koheselt osa võtta,” ütles Anastassija.

“Tegelane, mis lõpuks valiti, oli mu teine teos. Kõik minu joonistused olid seotud muusikaga, kuna püüdsin järgida kampaania hüüdlauset – “näita, mis rütmis mängib sinu loovus”. Sellest inspireerituna valmiski minu võidutöö peategelane Felix, kes on noortepärane, värviline ja kaasakutsuv,” kirjeldas Anastassija.

“Mulle meeldivad kunst ja disain, meeldib olla loov ja kasutada fantaasiat. Kui kuulsin Felixi joonistuskampaaniast, saatsin konkursile kokku 16 erinevat kujundust. Kui teiste kujunduste puhul oli mul idee ja visioon olemas, siis võidutöö puhul otsustasin alles protsessi käigus, et üheks elemendiks peab olema tomat ja seadsin eesmärgi kasutada etiketi loomisel nii palju eri värve kui võimalik, et elu oleks veel rohkem värvilisem,” kirjeldas oma võidutööd kolmas võitja, Jõgeva gümnasist Raili Mikko.

“See, et mind finalistide hulka valiti, oli juba suur üllatus, sest ilusaid töid oli niivõrd palju. Minu pere, sõbrad ja ka paljud Jõgeva elanikud toetasid ja elasid mulle palju kaasa. Võidust kuuldes olin väga uhke, et minu disainitud etiketiga ketšupipudelid jõuavad varsti poodidesse üle terve Eesti. Ei jõua ära oodata, et neid oma silmaga näha!” lisas Raili.

Kampaanias osalemiseks tuli kujundada Põltsamaa Felixi kodulehel www.felix.ee/teeise originaalne etikett 1-kilogrammisele Felixi ketšupipudelile. Finaali valiti avaliku hääletuse teel välja kaheksa tööd, mida hindas edasi juba erikomisjon, kuhu teiste hulgas kuulus ka näiteks kunstnik Kaido Ole.

Lõppvooru jõudnud tööde seast valis žürii välja kolm parimat, kelle võidutööd trükiti Felixi ketšupipudelite etikettidele. Kampaania võitjad said auhinnaks 16 pudelit Felixi ketšupit ning iPad Pro tahvelarvuti.